Nu ska det hända saker...

jomen visst så är det...

Jag, gammel tanten Berta snart 10år,
ska sätta fart på den här bloggen igen ! !

jag känner att jag inte orkar, eller vill för den delen, hålla på med sånt onödigt "larv" som min lilla, dryga, "syster"(tvångs syster) pysslar med på dagarna !!
Hennes hobbys vill jag inte gå in på alls, ever liksom...

Jag är nu en mer än mogen Dam, som njuter av livet o hoppas varje dag att jag slipper äta maten i den FULA matskålen...
Jag vägrar det !! men HALLÅ, säger jag till matte, jag äter nästan hellre maten från govet !!
En dag ställde hon fram i en kastrull ! herre gud o jesus amalia (ursäkta att jag svär) !!

Jag fyller snart 10 ÅR !!
tycker att jag förtjänar äta lite finare.. än Maggan tex.
Hon andas ju i allafall in maten o märker inte att den tar slut så hon fortsätter att gnaga i sig av matskålen,
så det förstår jag matte att hon inte får nå finare/bättre att äta i .

jaja, jag håller tummarna eller nåt (har ju inga tummar!)
att jag får en matskål VÄRDIG min ålder att äta mat i  !!!

Kommentarer
Postat av: henny med mamman

Att inte din mamma fattar att en sån finfin drottning som du MÅSTE ha en finfin matskål!!!!

Förstår att du strejkar när det är matdags!

kramelikram

2010-08-21 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0