Maggans lilla sätt

Den lilla bruttan har sitt eget lilla sätt !!
Man blir mer eller mindre tokig om man inte har koll...

nu, nyss, för ca 4min sen hände det!
Sitter här vid datorn, Berta o Maggan kommer o hälsar klappar båda på huvet.
Dom vänder om o går till husse som ligger i soffar o glor på rally.
Fy fan vilken fjärt nån pös ut här !!
snällt, tänker jag o klinkar vidare.
Men fyyyyyyy fan vilken stank !!!
vänder mej om ser en stor hög med SKIT !!!
det var bara o plocka o se glad ut, bra kvallite på den korven, inget satt fast... puh.

Maggans egna "lilla sätt" är att hon kan glömma o säga till när det är dax!
Husse skyndade ut när vi klev upp o kissade båda på våra ägor,
Blir en liten sväng på byn när vi alla ätit frulle, flickorna oxå.
30 min senare händer det !
Men det har inte skett bakom ryggen förr utan i ett annat rum. 
Hon kan ligga o sova, resa sig, sätter sig o pinkar, o går o sover igen!!
För det mesta säger hon till, men man måste ha koll på henne...

Men jag älskar lill skiten ändå


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Tur att man slapp det denna helg då!Tack för helgen förresten. Alltid kul att komma och busa lite ;) Kram kram

2009-01-25 @ 22:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0