Alla Hjärtans dag

Kallt som fasen, men solen sken!

Vaknade o fick frukost på sängen, kors i taket !!
Kanske skulle jag få tulpander idag...  ?
*har tjatat om det i flera veckor*

kl14 bjöd jag älskade "gubbskrälle" på lunch.
I MHF stugan här i krokarna, det ligger jättefint vid en badplats.
Helt lugnt o stilla, vi hörde inte en bil o ingen fågel heller...

Det blev korv grillning o marie kex med grillade marschmallows till...  mmmmm
lite varm choklad med punch i o lite öl.
Kalla om tårna men proppmätta magar åkte vi hem.
Bastun
som jag satte på timer innan vi åkte var varm så vi värmde oss i den.
Det blev visst så varmt att vi taggade varann att rulla runt ute i snön,
o det gjorde vi !!
första 10delen av 1sekund var det skönt, sen jäklar blev det fart in i bastun igen..
Tröttsamt med bastu o frisk luft så vi halvsov i soffan resten av kvällen,
Glodde lite på den där jäkla melodifestivalen
som jag bara blir förbannad på för det bara är skit !!
Bakade till en pizza o blev mätt igen !! 

Just det !!
fick inga tulpaner, fick ett mail med en bild på massa rosor!
härligt med romantiska killar !








Kommentarer
Postat av: tanja

hejsan!

vilken fin blogg ni har

jag har presic starta min blogg om vår bullterrier dexter

söta bullar har ni =)

kram kram

2009-02-16 @ 14:20:34
URL: http://dexterbullterrier.devote.se/
Postat av: Carola

Nämen Jessica, att hitta er här..Hittade hit från mia..

Va kul..

Hoppas allt är bra, miss you

2009-02-25 @ 16:36:48
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du har blitt utmanad på min blogg! =)

2009-02-27 @ 14:59:51
URL: http://katiinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0