Vad rör sig i huvet?

Min allra bästigaste vän!
i vått o torrt,
vi har varit med om mycket ihop.
Älskade Berta o lilla jag..


Min lilla tjej kan ju se helt bort ut ibland, näee för det mesta faktiskt!!
men borta är hon ju inte, bara en bullterrier kan se så borta ut,
 fast det rör sig som ett myrbo i skallen!
Finns mycket jag skulle göra för o få reda på vad som funderas på i min lilla Bertas huvud!
Är nog mycket njutningar som surrar runt o härliga fantasier om vad som hänt i livet...
    och det är mycket !!
tänk att hon blivit 8år,
Hon sa i söndags till mej när vi låg o kollade tvn när alla gått hem;
Jag tror jag ska sluta fylla år, jag gör som dej, sa hon o suckade;
det betyder att hon drar typ av 1/3del av sin ålder, precis som jag brukar.
man ska inte tala om damers ålder har jag hört !!

så ni vet, nästa år fyller Berta 6år typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0