Trist helg!!

Fy 17 vilket väder!!
Haft en skön semester torsdag o fredag o det var verkligen behövligt.
Fick inte så mycket gjort som jag tänkt men.
En sväng till köpis med mamma o ett par nya byxor blev det, som jag måste byta!!
JÄKLA rumpa som sällan får plats i det jag vill ha, skyll mej själv eftersom jag inte provade!!
Lördag var det bara lite regn så då han vi städa undan på gåden, plocka in dyngsur ved
och lägga upp pinnarna till gärdesgården så dom inte ruttnar bort!!
Hoppas vi får upp den till våren annars får jag utbrott !!

Å nu börjar uppladdningen inför utställningen nästa helg i Strängnäs!
ja.. det är väl jag som laddar psykiskt, men det ska bli kul!
Nåra av Berta valpar ska komma, o dom har jag inte sett på superlänge,
nån var bara 7v när jag pussade dom sist, trist att Berta inte följer med.
undra om dom känner igen varann...
Få inte glömma kameran, har redan lagt fram det tillsamman med nummerlapp
o sånt som ska med.. gäller o vara ute i tid, fast jag kan ju glöma det ändå !



Så här skönt kan det vara med solen,
även om det nästan är minus grader ute!



Lite suddig men,..
Ville bara visa att Berta har det inte så lätt allt gånger!
Maggan sätter sig verkligen på Berta ibland..  :)

Kommentarer
Postat av: Maria & Rakel

2008-10-07 @ 21:22:28
URL: http://ww
Postat av: Maria & Rakel

jagskrattarsåjagdöööör TACK för kvällens asgarv !

Maggan & Berta ni e såååå söta.

Och tack för besöket i söndags det var trevligt , hoppas vi gör om det snart:)



Lycka till på lördag !!!

2008-10-07 @ 21:24:57
URL: http://www.svartochvit.wordpress.com
Postat av: maggan häll

hihihi så skön sittkudde !!

tack för ni kom till strängnäs det var så trevligt att få träffa dig o maggan

bullekramar från oss alla

2008-10-13 @ 21:30:47
URL: http://www.buffalobulls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0