Sicken dag...

Upp till jobbet kl 06,00 och gick mina 5 meter till jobbet  :)
sjukt o kliva upp såååå tidigt !
men dagen gick bra trots ny arb plats o nya kamrater.
slutade j obba 14,30 o var faktiskt hemma 14,30 !!   SKÖNT !
Då hade min kära mor & far kommit på besök.
Pappa satte nästan på momangen igång med att såga itur olje pannan i källarn.
Morsan satt igång o surra om nå julpynt hon sett på IKEA som hon ville ha..  bla bla.

sen kom en gullig kille o satte in bran- o inbrotts larm i huset!
börjar det brinna ringer dom o kollar, o skickar sen brand bil eller ambulans eller polis eller så.
man kan tom larma själv om man vill har ambulans,
eller om det är nån konstig typ på gården man vill ha bort..

Köks soffan är på plats i köket, nymålad o med ny sittdyna ! GUD va duktig ja ä.
hmm va ska jag göra nu då ??!?!
måla taket?
köksluckorna?
sängborden?

ojoj mycket o pyssla med, jag tror jag håller på o få munsår faktiskt !
måste smörja det o sen ska jag sussa, ENSAM !
ingen gubbe o inga voffar får jag ha i sängen heller

natti  :)

ojdå, har ju en ny o fin korg där nu.
knäppa nya kort kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0