Knep o knåp 1


Se en sån söt Bullterrier !

Han ska flytta till Åshammar idag, till en pojke på ca 2mån, Nathaniel.
Hoppas killen blir glad o vill ha en bulle som passar upp han...

Fy 17 vilket skit väder! jag blir så deppig så jag dör.
Hundarna med tror jag för dom har jag inte sett eller hört än idag..
Men det ska bli kul o hälsa på Lisa o hennes lilla familj,
hoppas Linnea inte är så bakis idag så hon inte kan komma.
Hon var visst på partaj, skolan vi jobbar på som firar 40år.

Sen ska jag fixa klart kuddarna till köks soffan o kanske jag har tur o får besök..

oj nu fick ja besök


å en till, dax o kissas

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Jessica !

Vilken söt Bullterrier du har sytt,om du tänker sy flera så vill jag beställa en tyg bulle.Kommer du till Stora Stockholms utställningen ?Jag skall dit med Selma.

Mvh.Karin !!!!!!!

2008-11-09 @ 21:40:23
Postat av: maggan häll

hej på er sötnosarna !!!!!!

vilken go tygbulle då ..sån vill man ha ...

hoppas ni har det bra i regnet här surar alla bullar och vill ej gå ut !!!

kram maggan o buffalo bull's girls med numera en liten pojke oxså ...Jakob !

2008-12-02 @ 22:04:14
URL: http://www.buffalobulls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0