Ditt o Datt



Maggan är för go,  för det mesta!
Kliver kl 05,00 med mig o ska ha mat PÅ EN GÅNG...
Berta ligger kvar i sängen o tittar bara på mig o gäspar..

Haft besök av min morfar från Sundsvall.
Han gillade huset, tyckte det var ett bra köp lite dyrt men..
hundarna vill har inte titta på ens.
"blev biten av en schäffer 1812"....typ, bla bla bla mumlar gubben på !!
knackade dom i huvet med käppen när dom kom för när.. 
Berta ville sååååååååå gärna ligga i den goa gubbens knä.

Gjort fynd på gården oxå:
 
kan det vara en iller ??
luktade illa iaf..


Våran fina grill plats har nästan drunknat i allt regn som kommit.
ån svämmar över..


nu ska vi på KRÄFTSKIVA i skutskär...
MUMMA, MUMS FILLIBABBA !!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Söta Maggan =)

Såg att de bara e 7 bullar anmälda till högbo =) Nu håller vi tummarna att de går bra... Hejaklacken kommer ;)

2008-08-17 @ 21:19:06
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Maria & Rakel

Tjingeling !!

TACK för gratulationerna !!

Jaaa visst e vi fina ?! fniss

Ja om inte annat så ses vi i Högbo då ?

kanske kikar in i helgen om ni e hemma ?

Kramar

2008-08-18 @ 12:21:14
URL: http://www.svartochvit.wordpress.com
Postat av: Karin & Selma

Hej !

Jag skall till Högbo med Selma,kul att få träffa Maggan ,för henne har jag inte sett live.Det var inte många bullar anmälda ,lite tråkigt.Vi ses i Högbo utan regn.

Mvh.Karin !!!

2008-08-19 @ 22:24:49
Postat av: Helen me' Maya&Zoya

Va' fan ska Selma till Högbo å göra grrrrr

Skulle inte ni ligga lågt å invänta 2-års ålder ?? ;)



Skit samma var det.... har anmält Zoya fast hon har bettfel så vi får en 2:a vart fall.....åker för det är relativt nära och det blir lite "träning" vart fall.... som sagt kul att träffa er alla också-bådee bullar å mattar :)..... Kraaam

2008-08-20 @ 19:52:57
Postat av: Karin & Selma

Hej Helen !

JO varför Selma ska till Högbo det är för att hon är 15 mån och har chans att ta sitt första CACIB.Jag vill ju försöka iallafall,det hära med utställningar vet vi att ena gången går det bra andra gången åt skogen ,så man vet ju aldrig.Vi gör ett försök .Kul att träffas.

Mvh.Karin !!!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-22 @ 20:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0