FÖDELSEDAG !!

Jo visst i helgen har det firats kan jag säga..

Berta fyllde 8 år igår 21septemer !!

ingen tårta i år, det blev äppelpaj, det hade födelsedags barnet själv bestämmt !!
Lite främmande fick vi oxå,
Min käre bror kom med Julia o Jesper, som hade köpt presenter.
Vi gick till lekparken alla 7, hundar människor o barn.
Berta grävde som en tok i sanden o Maggan tränade balansen på en hög stång, jag höll henne i handen så klart!
Berta blev så till sig av allt gungande o när husse fick upp hög fart skulle Berta stanna gungan...
men råkade bita husse i benet så han blev både arg o blev blå..

Min mamma o pappa kom på söndagen med ännu mera godig o hundben.
På kvällningen kom lilla Rakel o matta Mia från Torsåker, oxå med godis !!
Maggan o Rakel busade lite inne o fikade äppelpaj,
då fick födelsebarnet gå in på sitt rum för hon vill inte leka...
börjar ju bli till åren nu lilla Berta. 
Fast ibland funderar man vem som är 8år och 2år..

  

Kommentarer
Postat av: maggan häll

oj så fint du hade på din födelsedag Bertabullan !

hoppas du fick min födelsdags puss !!!

bullekramar från syster Agnes

2008-09-24 @ 23:26:13
URL: http://www.buffalobulls.se
Postat av: maggan häll

oj så fint du hade på din födelsedag Bertabullan !

hoppas du fick min födelsdags puss !!!

bullekramar från syster Agnes

2008-09-24 @ 23:27:01
URL: http://www.buffalobulls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0