Övernattning

Har haft en såååååån skön dag o natt!
övernattat hon "mormor" o "morfar" i Gävle.
Vi fick sova i sängen o mysa med mormor,
fick inte så mycket gotta som vi brukar!! matte hade visst gett hårda regler
att vi INTE skulle få nå kakor eller slicka nåra tallrikar innan diskning.

Tycker jättemycket om o vara hos dom.
Vi tog en sväng i Boulonger parken o Maggis har aldrig varit där.
jag har varit där massor med gånger, har faktiskt bott i Gävle....
coolt va!?!!
vi gick runt o kikade på folk o sånnt.
Fick skäll för vi drog som slädhundar !! haha man blir liksom till sig
o kan inte komma ihåg allt, hur man ska vara när man är ute bland folk.
var ett tag sen vi var på utflykt o såg så mycket folk..

Fniss, maggan är lite sur ida...
hon ska vara med på en utställning! skönt att min karriär är över,
nöjde mig med att bli SUCK. svensk utställnings champion.
tjusigt va?! skryter lite om det men inte till Henny för då sätter hon igång..
hon är internationell champion, så jäkla kaxig hon kan vara över det.
vill bita hon i örat när hon fjantar på om hennes resor till Finland o Norge.
länge sen vi såg faktiskt, ska nog ringa i helgen, kanske vi åker dit en sväng!!
ska säga det till matte o husse.

näe, nu ska jag o maggan träna utställning!
måste ju lära upp dom små..

Kommentarer
Postat av: henny

äsch...inte tjatar jag om mina titlar heller.... ;)

förresten...i dag åker jag till finland för att vara med på bullespecialen där. Ja du vet den utställningen som jag vunnit två år i rad...! :))



kram från "IntUch och SUch och NUch och FinUch Henny"! ja en del har ju många titlar.....;))

Bästa titeln är nog "Prinsessan av Bäck" ändå!

2008-08-08 @ 11:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0