Nytt hus

Nytt hus i maj..
Stort o härligt !

Har en del o pyssla med på dagarna,
nåra projekt har jag på gång samtidigt!
*  skruvar ihop en trappa nerför slänten (överraskning till gubben)

*  skruvar ihop buskstöd (måste ha hjälp med de, väntar till gubben kommer hem)  
*  sorterar "pinnarna" till gärdesgården som vi ska knåpa ihop när det finns tid, klart midsommar år 2009 :)

*  gräver rabbat i sluttningen vid altan (grublar hur det ska se ut)


Åsså ska hundarna rastas o jag ska fixa mat o äta, trots att jag är ensam hela denna vecka.
Jobba gör jag åxå, inne på 2a veckan efter 4v underbar semester !!
ALLA sem dagar är slut, så nu får jag hålla mig till efter nyår med ledighet..
Tog en prommenix till yxfabriken o Berta tog en simtur, Maggan törs knappt gå till kanten o dricka!!
men det ska vi nog fixa till så hon kan simma bort lite fläsk.
Käkat lite o bytt om o ut o skruva gäller idag.
Mor o Far kommer o vi ska gå till kvarnbacken o kolla in raggarbilar,
så nu må ja ut så trappan blir klar !

nu har nog skruvdragaren laddat klart, ut skruva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0