Jobbig helg

Jobbig helg !
inte mycket har blivit gjort i köket,  målat framsida på 4 luckor..
skulle ha slipat lite först så hade jag kunnat målat sen.
men målade först o då kan jag inte slipa de andra innan det torkat, KORKAT !

Men jag hade min 1a Mary kay "klass" igår !
Tog lång tid när jag inte kan det utantill.
Tjejerna tyckte det var bra, oj jag fick sålt en massa.

Hoppas jeppan kommer idag så ja kan "öva" på henne oxå !

Sen kommer jag bjuda in andra jag känner, o tillslut helt främmande kvinnor.
eller jag åker till dom..

Alla vill väl ha en gratis demonstration o testa produkterna,
ansiktskrämer, handkräm, dofter, övrig kroppsvård, både för henne o honom!

Spännande !

Kommentarer
Postat av: jeppan

neeee inte har jag kommit så du kunde öva på mej inte.........typisssssss mej.....

men jä-lars va mjuk jag är om händerna!!!!

För er som inte förstår säger jag bara:

SATIN HANDS!!!! ett set med krämer till händerna som lilla fröken Jessica Öström säljer. Asbra!!!!

2009-01-20 @ 13:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0