SUPER NERVÖSIGASTE DAGEN HITTILLS..

SUPER NERVÖS......



Imorrn är den stora dagen kommen !
Jag, lilla jag! ska in i ringen o dömmas efter utseende, inte klokt.
Jäklarns fjanterier matte pysslar med, hon säger hon är nybörjar igen!
hur kan man var nybörjare IGEN ?!?!?
har man gjort det förr är man inte nybörjare,
så man kan omöjligt vara det IGEN !! tok matte.

jaja imorrn lördag händer det! blått eller rött band.
vill ju ha ett lila o lite andra färger oxå! jag gillar färger :)
kl 09,00 då är jag redo! hoppas jag.
Hård konkurens är det oxå, nån fjant som heter Selma,
o nån mera som tror hon är supersnygg, maya.
har aldrig träffat dom bitcharna så jag kanske ska skrämma upp dom innan vi ska in o fightas !!
en tjej som Berta pratar gott om är rakel,
har inte träffat henne heller bara Berta som gjort det.. hon kan få vinna om hon vill !!

matte har säkert kameran med sig så det blir nog lite kort nästa gång!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0