I dag

Det är vi som bloggar på det här stället!!  På dagarna när matte o husse jobbar :)


Berta:
Idag blilr det inte mycket gjort, matte grejar ute, står med ändan i vädret o gräver!
Så jäklarns avis är jag, typ min favvo grej i sandlådor!
Asså gräva, inte stå o visa ändan.
I sandlådor kan man hitta massa saker, pinnar o gnaga på eller nå gotta !! mmmm
Segt som kola men mycket mycket godare, kattskit!
fast jag tänker inte på att det är det.
Man måste ha lite fantasi ju!! 
Blundar o tuggar i mej smasket jag hittar bara, o njuter..
Matte bruka skrika rakt ut när jag varit o mumsat sånnt, säger det luktar F_N  efter, 
hon som har näsan för nära munnen, tänker jag!!!



Maggan:
Håller med om det Berta skrev! Mycket som jag tycker är orättvist här i min lilla värld..
tex. att jag inte får lika mycket mat som Berta!!! fattar inte varför?!?!?!?!
Säger jag har för stor MAGE! huh ska hon säga som äter minst 3 gånger om dagen.
Vi får bara mat på morron o sen på kvällen.
O jag får sååå lite magen min skriker,
inte konstigt man blir gotta sugen på kattmums o annat smask i buskarna.
Har nyss fått mat så nu är det bara o vänta tills imorrn bitti.. 
 

Kommentarer
Postat av: Henrik

Vad kul med en blogg så att vi kan följa Berta och (framför allt) Maggan. Hoppas ni har det bra där uppe och att alla mår bra.

2008-07-28 @ 23:01:03
Postat av: Nettan å Jenny

Nu kan vi följa er =) Inget kommer att undgå oss, haha!

2008-07-29 @ 09:41:21
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: maggan häll

hej brudar !!! så välkommet ..nu har jag mycket intressant att se fram emot att läsa ..vad som rör sig i era huvuden haha

hoppas ni minns vad jag sa när ni var små !!!dvs gör inget som inte jag skulle göra hihi

bullekramar från oss på bulleranchen i Riset

2008-07-29 @ 13:12:19
URL: http://www.buffalobulls.se
Postat av: Wilma 4 år (Maggans förra lillmatte)

Hej Maggan och Berta!

Jag saknar dig jättemkt, och tycker fortfarande jättemkt om dig.

Det är kul att titta på datorn vad du gör.

Krama på Maggan och Berta från mig!

2008-07-29 @ 21:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0