God Jul & Gott nytt år

...
jaja, jag har annat för mig än o sitta här o klinka vaje dag!

* Ursäkta mej att jag inte har nåra fina julbider o visa,
inget julfint alls här !!

men jul har det varit ändå, fast inte här..
Julmat o klappar har alla fått, de 4 fyrfotade oxå.
Många av klapparna är dock uppätna !

Julen firades för 1a gången i detta hus med föräldrar o svärföräldrar + sambons bror.
Huset var fullt på juldagen oxå då allihopa sov över, allt gick super!

suck pust o stön att det är över   :)


Det NYA året kommer oxå att firas här i vår "lilla" stuga,
men dom mest kära o nära.
Tror vi blir 8 med bullar o gubbar

kan ju visa lite vackra Orkider istället för julbilder

              



oj en bild på de2 blev de visst

Kommentarer
Postat av: Christina

Gott Nytt År sjäv på er :)inte trodde jag att du hade gröna fingrar......tänkte på blommorna du hade fotat :)snygg var dom i alla fall. Jag vill se en bild på "bull handduken"....

2008-12-30 @ 21:31:02
URL: http://www.123minsida.se/ivrigaizor
Postat av: Aette

GOTT NYTT ÅR!



Vad söt Maggan va på kortet =)

2008-12-31 @ 11:21:25
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Anette
Postat av: Henrik och Linda

God Fortsättning!

Ge Maggis en STOOOR puss från oss, och från gamla kompisen Stina som vi hälsar på.

2009-01-02 @ 17:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0